Sporočila na Univisionu!

Go down

Sporočila na Univisionu!

Objavlja by dulcemaria* on Ned Maj 18, 2008 5:41 pm

http://foro.univision.com/univision/board?board.id=anahi

---> Sporočila, ki jih Anny pusti na forumu Univisiona.

HOLAAAA!
amigos estoy muy nerviosa!!!! hoy empezamos el nuevo tour y siento muchas cosas en el corazon...no se,la verdad no se ni que ponerles x primera vez ...no he tenido dias muy buenos..la verdad.
hay cosas que no puedo contarte pero es en momentos como este en los que no se si merezco que tengas tanta fe en mi,en momentos como este cuando veo sus mensjes de "tu eres mi fuerza" "tu eres mi luz"...y como le dices a la persona que mas cree en ti que no encuentras la fuerza,que se te apaga la luz...ayer dul me presto su libro en la camioneta que x cierto lo tienen que comprar esta hermoso!!!! lo leei todo de una,y hay un poema tan lindo que movio mis sentimientos como un torbellino de emocion,no pude mas que llorar como una nina chiquitita..como esa nina que esta ahi,escondida en tanta fuerza..pero hoy ,me siento perdida y ella sale y me recuerda que a veces es mejor no hacerte la fuerte y decir la verdad,necesito un abrazo tengo ganas de llorar.
hoy solo pido que la magia no se vaya,que podamos hacer muy feliz a tanta gente que asi como yo en estos momentos lo necesita,que este nuevo tour sea mas que un concierto un regalo al corazon ..a los corazones rotos que vamos juntando pedazitos.

pero eso si...a pesar de todo I STILL BELIEVE.

To sporočilo je danes Any pustila na forumu Univision...
Le zakaj je tako žalostna???... Sad LOVE!

PREVOD

Živjo!
Prijatleji, zelo sem živčna. Danes začenjamo novi tour in v srcu čutim veliko stvari... ne vem, ne vem kaj bi vam sploh napisala najprej... ti dnevi niso bili najbolši, po pravici povedano.

so stvari ki jih ne morem povedati, ampak v trenutkih kot si ti, ne vem če si zalužim da tako vrjamete vame, ko vidim vaša sporočila "ti si moja moč" "ti si moja luč".... in kako reči osebi ki tako vrjame vate, da nimaš moči, da tvoj plamen ugaša.
včeraj na busu mi je dul posodila svojo knjigo, ki jo mimogrede morate kupiti, je čudovita. prebrala sem jo na mah, in notri je ena pesem ki me je dobesedno pretresla... nisem mogla nič drugega kot jokati kot majhna punčka, tista punčka ki je vedno tam, skrita med močjo. ampak danes se počutim tako izgubljeno in ona me spomni da včasih je bolje da se ne delaš močnega in rečeš potrebujem objem na jok mi gre.

Danes si samo želim da magija ne bi odšla, da bi skupaj osrečili toliko ljudi ki to tako kot jaz, res potrebujejo. da bi ti koncerti bili več kot samo to, da bi bili darilo srcu. uničenim srcem ki jih skupaj spet sestavljamo.

Ampak to pa... kljub vsemu.. ŠE VEDNO VRJAMEM!

hojla
amigoooossss...ya se no es de a gratis que me gane el nombre de bipolar...jajajaaj pero ahora les cuento que estoy feliiiiiiiiiizzzz!!!!!!! ....chaleeee que loca esta esta weraaa seguro estan diciendo ahorita pero estaba si,muy triste y una vez mas fueron ustedes con su amor incondicional los que me hicieron despertar,respirar otra vez.
los amo con todo el corazon y estoy dispuesta a defender con el alma lo que con tanto amor construimos cada dia osea estoy dispuesta a ....jugar,creer,reir,sonreir,y no tener miedo de nada no darle tiempo al miedo de poder entrar no dejar que los pensamientos me controlen y si dejar que el corazon controle al universo para que juntos conspiren y se cumplan todos los suenos....i still believe
gracias x estar gracias x tu magia.

PREVOD

hojla
Prijaaaatelji...... zdaj vem, da ni zastonj, da so mi dali ime bipolar..... no no vendar vam moram zdaj povedati, da sem srečnaaaaaaa!!!!!!!!!!! Kako nora je ta ženska si morate misliti zdaj, vendar res, bila sem žalostna, ampak še enkrat ste bili vi tisti, ki ste me z svojo nepogojno ljubeznijo zbudili in ponovna sem zadihala.
Rada vas imam z vsem srcem in sem pripravljena braniti z vso dušo vse kar z toliko ljubezni skupaj ustvarjamo vsak dan in sem pripravljena .... se igrati, verjeti, smejati, in ne imeti straha pred ničemer, in ne dati časa strahu, da bo lahko vstopil/ prišel, ne pustiti, da me misli nadzorujejo in pustiti, da srce vlada vesolju, da se skupaj zberejo in uresničijo vse sanje...... še vedno verjamem
hvala x ker ste hvala x tvoja čarobnost

SPOROČILO KI GA JE NAPISALA 7.3.2008

aqui estoy otra vez!!!! jajaja hoy desperte con una cosa que me esta traumandoooo y necesito su ayuda urgenteeee jajajajaa es una bobada pero quiero que me digan que hago...de que color me pinto el pelo??? wera? morena como hace un anio? medio wera? azul? jajajaja nooooo no me digan que azul heeee x que me corren de mi casa
no se hoy es algo muy tonto lo que estoy pidiendo pero hay dias que podemos tomar mas asi no?? mas ligeros sin entrar tanto en cosas profudas,a veces el corazon lo agradece pensar y hacer cosas locas sin preocuparse tanto ...ahhh pero eso si sin dejar de divertirnos y jugaaaarrrr hoy no quiero pensar en cosas de grandes solo en jugar ,cantar en el concierto divertirme y disenar mi nuevo look!!!!!! jajajajaa los quiero besos.

PREVOD
Tukaj sem spet!!! danes sem se zbudila z eno stvarjo ki me muči in potrebujem vašo pomoč nujnooo hahahaha je bedarija toda hočem da mi povete kaj naj nardim... na kako barvo si naj pobarvam lase???blont?črno,kot sem mela eno leto?? temno rjavo? modro?? hahaha ne rečite mi da modro ker me napodijo iz hiše.
Nevem... danes je nekaj zelo neumnega to kaj vas prosum toda obstajajo dnevi ko lahko preveč spijemo ali ne? mas ligeros sin entrar tanto en cosas profudas, večkrat nam je srce hvaležno misliti in narediti nore stvari brez tolikšnega skrbenja.... aaah toda to ja brez da bi pustili zabavo in igranje, danes nočem misliti na velike stvari samo v igri, peti na koncertu se zabavati in urejati moj nov look!! rada vas mam. poljubčki

4.april.2008
hola chavos...tenia todas las ganas de saludarlos ,decirles que los extrane en vacaciones y contarles cosas padres como que ya voy muy adelantada con lo de la campana y la fundacion,o que mi tienda estamos a punto de meterla en una de las tiendas mas importantes de mexico....en fin para que si ya me di cuenta que en relidad las cosas que hago x ayudar o por crecer como artista no les importan.
estoy muy desilucionada,no quiero hablar por todos x que se que hay gente que si me quiere de verdad pero hay otras personas que no se merecen llamarse fans de alguien cuando solo le hacen dano,y a esas personas les quiero decir que solo piensen una cosa,todo en la vida se regresa ,lo que das recibes no hagas lo que no quieres que te hagan no se vale ,estoy harta de ver mis fotos personales x todo internet eso es no respetar la vida de alguien que al igual que ustedes soy una persona una chava que tiene amigos,vida personal y no tengo x que estar ensenando mi vida en internet,eso no es ser fan eso es acoso y no estoy dispuesta a seguir con esto lo unico que logra esa gente es que no me interese seguir metiendome a foros ni nada de esto x que me lastima ver como les vale hablar horrible de la gente que yo quiero .
a mis verdaderos fans,los de corazon ,los que suenan y creen en mi en realidad a esos les digo que seguire dejando mi alma en cada concierto y pondre el corazon en cada proyecto que haga,pero siempre voy a defender mi libertad,esa nadie te la quita y no tiene precio.

lo mas valioso de una persona es la honestidad.

PREVOD

zdravo fantje in dekleta…želela sem vas pozdraviti, vam povedati, da vas pogrešam na počitnicah in vam sporočiti super stvari kot je to, da moja kampanja in fundacija močno napredujeta in da se bo moja trgovina zelo kmalu razširila v eno izmed najpomembnejših v mehiki…ampak le zakaj saj sem ugotovila, da vas nekatere stvari, ki jih počnem zato, da rastem kot umetnica v resnici ne zanimajo…
sem zelo razočarana, nočem govoriti za vse, zato ker vem da so ljudje ki me imajo resnično radi, ampak so pa tudi osebe, ki si ne zaslužijo da bi jih klicala oboževalci, zato ker ti samo povzročajo slabo in tem osebam bi rada samo povedala naj pomislijo na eno samo stvar in sicer, da se vse v življenju vrne, kar daš tudi dobiš nazaj, ne delaj nečesa kar nočeš da naredijo tebi, dovolj imam da opažam svoje zasebne fotke po vsem internetu, saj s tem ne spoštujete mojega življenja, saj sem prav tako kot vi le oseba, punca, ki ima svoje prijatelje, zasebno življenje in nimam potrebe da bi kazala svoje zasebno življenje na internetu. taka dejanja ne pomenijo biti oboževalec, to je nadlegovanje in ne mislim nadaljevati s tem, edino kar dosežejo te ljudje je da me ne zanima več prihajanje na forume ali karkoli podobnega samo zato da vidim kako govorite grozne stvari o ljudeh ki jih imam rada…
mojim resničnim oboževalcem, ki so s srcem z mano, ki sanjajo in verjamejo vame v resnici, povem da bom še naprej z vso svojo dušo nastopila na vsakem koncertu in da bom dala vse svoje srce v vsak projekt ki se ga bom lotila, ampak vedno bom pa branila svojo svobodo, tega ti noben ne more vzeti in nima cene.
najbolj vredno pri osebi je poštenost.

29.3.2008 JE PUSTILA KAR 7 SPOROČIL, OZ. TUT DRUGIM JE ODGOVORILA

1.se armo la de troya!!!!! jajajaja no no no asi no fue, es muy facil interpretar cuando uno esta leyendo ...en ningun momento amenaze ni regane ni me estoy peleando con nadie eso lo quiero dejar muy claro y si alguien se sintio ofendido perdon ,claro que estoy conciente de que soy una persona publica..uuuuuhhh clarooooo eso lo tengo claro desde los 2 anios,lo unico que dije es que hay una o no se cuantas personas que se estan robando mis fotos para ser mas clara de facebook y eso se me hace un poco deshonesto,vuevo a repetir que no estoy peleando yo soy la persona que mas quiere la paz entre todos y lo saben pero tambien soy una persona con unos hue.....otototes que si siento algo lo digo como va ,asi soy ,asi he sido siempre y asi es como yo creo que se areglan las cosas hablandolas.
la verdad estoy en un momento de mi vida muy muy muy feliz,como nunca..me gustaria poderlo compartir con ustedes y que les diera gusto mi felicidad.
de corazon viva la paz.

2.estoy tratando de dormir pero no puedo...no me gusto como me insultaron algunas personas senti horrible ...

PREVOD

1. oborožila se je kot v troji!!! hahaha ne ne ne ni bilo tako, težko je interpretirati ko nekdo nekaj bere…..v nobenem trenutku nisem grozila niti oštevala niti se ne prepiram z nikomer in to bi rada razjasnila, če sem koga užalila naj mi oprosti, seveda se zavedam da sem javna oseba uuuuuhhh seveda to mi je jasno že od kar imam 2 leti. edino kar sem rekla je da je ena ali nekaj oseb kradlo moje fotografije iz facebooka in to se mi zdi nekoliko nepošteno, ponovno bom ponovila da se nočem prepirati, jaz sem namreč oseba ki si najbolj od vsega želi miru med vsemi in to vejo, sem pa tudi oseba z jaj…ki če čuti nekaj to tudi direktno pove, taka sem, taka sem vedno bila, in tako mislim da se stvari lahko uredijo če se o njih pač govori.
v resnici sem v zelo srečnem obdobju svojega življenja…veselilo bi me to deliti z vami in upam da tudi vas veseli moja sreča
iz srca naj živi mir

2. skušam spati ampak ne morem…ni mi bilo všeč kako so me nekatere osebe užalile, grozno sem se počutila…

hojla
chavos voy a ser muy sincera ,no estoy bien desde ayer me vale madres los que pongan pinche hipocrita y no se que voy a decir lo que siento y punto.
me la pase llorando toda la noche x lo que paso,quise decir algo y todo se entendio mal,me insultaron me dijeron hasta de lo que me voy a morir y neta siento el corazon hecho pomada,yo nunca insulte a nadie solo pedia que no se robaran mis fotos,y es que a veces en verdad siento que no puedo con esto,y no x ustedes pero no solo las ve el foro salen en la mugre prensa amarillista y si estoy en un antro ya soy alcoholica,si estoy en la playa con amigos ya soy una golfa etc etc... es dificil de explicar pero bueno,de corazon solo voy a decir algo soy un ser humano y tengo un chorro de defectos pero tambien tengo un corazon y es muy fuerte sentir que te insulten tanto x una mensada cuando lo unico que hago a diario es entregar mi corazon en cada cancion ,hacer feliz a la gente,tratar de salvar vidas,de que las personas vuelvan a creer,a sonar y todo eso que te costo tanto lograr en un segundo no sirve de nada recibes insultos y palabras de odio de los que se supone te aman...que me puedo esperar del mundo si ustedes me dan la espalda.
en verdad me siento muy muy triste.
tal vez esos que pusieron de cosas tienen razon y no merezco este foro ni nada,solo espero que nunca los juzguen asi.

PREVOD

hojla
fantje in dekleta, bom zelo iskrena, ne počutim se dobro že vse od včeraj, vseeno mi je kaj nekateri hinavsko objavljajo in ne vem kaj bom povedala da čutim in pika,
celo noč sem prejokala zaradi tega kar se je zgodilo, hotela sem nekaj povedati, ampak vse se je narobe razumelo , žalili so me, govorili so mi celo da bom umrla in resnično je moje srce strto, jaz nisem nikoli nikogar hotela užaliti, samo prosila sem da naj ne kradejo mojih fotk, in včasih resnično mislim da se ne morem več ubadati s tem, in ne zaradi vas, ampak zato ker jih ne vidi le forum pač pa izidejo v rumenih novicah in če sem v klubu sem takoj alkoholičarka, če sem na plaži s prijatelji sem že pocestnica itd. itd…težko je razložiti ampak dobro, iz srca vam bom povedala samo nekaj, sem človek in imam ogromno napak ampak imam tudi srce in zelo močno čutim če me tako močno žalijo po sporočilih, ko pa je vse kar dnevno počnem to da predam vse svoje srce v vsako pesem, osrečujem ljudi, skušam reševati življenja, da bi ljudje zopet verjeli, sanjali, in vse to ki te tako veliko stane da dosežeš, v nekem trenutku ni več dobro za nič in prejemaš žaljivke in sovražne besede od tistih ki naj bi te imeli radi…kaj naj pričakujem od sveta če mi vi obrnete hrbet.
v resnici se počutim zelo zelo žalostno.
mogoče imajo tisti ki so se lotili tega prav in si ne zaslužim tega foruma in ničesar, samo upam da jim ne boste tako sodili.

kot sami vidite je anni zalosta ker se nekateri preveč utikajo v njeno zasebo življenje...

dobijajo njene slike iz zasenega življenja in si izmisljajo stvari kot da je alkoholičarka, pocestnica ...itd.
dulcemaria*
...rebeldek...
...rebeldek...

Female
Število prispevkov : 383
Zakaj so ti všeč RBD in Rebelde? : zato kr so najbilši..***
Kje si izvedel za forum? : od adminke....*Pinky.Girl^*

Poglej uporabnikov profil http://rebelde-rbd.forumactif.com

Nazaj na vrh Go down

Nazaj na vrh

- Similar topics